2011. szeptember 12., hétfő

Zöldből sárga

Van  (többek között) két almafa a kertünkben, amelyekről ezeket a szépségeket szüretelem.  Még zöld a színük, roppanósak, de édesek. Idővel besárgulnak a gyümölcsök, de én már akkor nem szeretem őket, elveszítik a  roppanósságukat, sercegősségüket. Utána már csak sütibe, vagy főzve fogyasztom.
Nem hibátlan minden egyes darab, hiszen biotermés. Osztogatom a családban, mert rengeteg termett, de még így is van bőven. Szeretnék valami édességet készíteni a héten, remélem jut rá időm.


Egyetek almát!Tudjátok! Naponta egy alma távol tartja az orvost.




3 megjegyzés:

  1. Én is így vagyok vele :) Frissen, zölden imádom, mikor sárga, előkapok valami almás sütit, mert akkor nyersen már nem nagyon szeretem. hálistennek nálunk is termett idén, úgyhogy nincs hiányunk :)

    VálaszTörlés
  2. Én is firssen roppanósan szeretem...
    ...és örülök, hogy látlak :))

    VálaszTörlés