2010. november 19., péntek

Babapiskóta Flat-Cat módra

Olyan régen volt már nálunk valami réteges, piskótás, krémes dolog. Készülök a hétvégén valamit összehozni, ehhez a -régebben kinézett- babapiskóták kisültek. Flat-Catnél néztem ki, és nagyon örültem, hogy   ilyen ügyesen kikísérletezte. Igaz, a mennyiség nálam fele annyi lett,  (24 db) a formájuk sem tökéletes, de az enyémek. :) Fogom az ízesítést is variálni, illetve legközelebb már dupla adagot sütök. Köszönöm Flat-Cat! :)

Előmelegítettem a sütőt 180 fokra, 7-8 percig sütöttem légkeveréssel, majd levettem a hőfokot 80 fokra és még 5 percig sültek szintén légkeveréssel. A színén már látszik, egyébként, ha jó. Picit hűltek a sütőpapíros tepsin, és utána tortalapáttal le tudtam választani a papírról.

A receptet itt megtaláljátok, semmit nem módosítottam rajta.



11 megjegyzés:

  1. Remekül néznek ki Thrini, nagyon ügyes vagy! :)))
    Örülök hogy bejött a recept! :)

    VálaszTörlés
  2. Flatcat,
    ugye, hogy elsőre nem rosszak? :) Holnap valami krémesfürdőben végzik. :)

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörűek! Nagyon ügyes vagy:)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon helyesek, olyan igazi retro babapiskóta formájuk lett! :)

    VálaszTörlés
  5. De jól néznek ki, a végén még nekem is meg kell sütnöm, főleg ha látom a beharangozott produkcióban felhasználva. ;)

    VálaszTörlés
  6. Sofia,
    igyekeztem, bár lett egy-két deformált köztük. :)

    Egycsipet,
    a végére egész belejöttem a habzsákolásba, legközelebb már tudom, hogy mennyit adagoljak és lehet, hogy többet tudok, mint 24 db készíteni.

    Elif,
    ajánlom, sokkal finomabb, mint a bolti. De még nem döntöttem, hogy torta legyen vagy valami réteges desszert. Ha jól sikerül, hozom, holnap.

    VálaszTörlés
  7. Biztos vagyok benne, hogy jól fog sikerülni! :)

    VálaszTörlés
  8. Milyen ügyes vagy! Olyan szépek!

    VálaszTörlés
  9. Elif,
    remélem...

    Csibe,
    óó köszönöm, de azért vannak benne nyomik, főleg az első tepsiben, de azokat eldugtam. A második adag már könnyebben alakult. :)

    Kiskukta,
    örülök, hogy "látlak", és köszi. :)

    VálaszTörlés