2009. december 13., vasárnap

Színes borsmártás



Családunk egyik tagja lábadozik a betegségből. A pirítós, citromos tea, húsleves egyhangúságát megtörve, de ügyelve arra, hogy ne terheljük meg a gyomrát, készítettem a számára párolt húst. Az egészséges családtagoknak, a semleges ízű hús felturbózásához készült ez a színes borsmártás. Szerintem enyhe fűszerezésű, natúr húsokhoz, vagy grillezett  halhoz,  sertéshez nagyon passzolhat.


Hozzávalók:
1 kk durvára őrölt színes bors keverék
2 dl tejszín

1 ek fehérbor
pici liszt
vaj

Elkészítés:
A kiolvasztott vajon megforrósítom a borsot, megszórom liszttel és felöntöm a tejszínnel és a fehérborral. Sózom. Kiforralom.

8 megjegyzés:

  1. Szuper jó!!! Egyszerű és biztosan nagyszerűen illik a főtt húshoz. Köszi az ötletet, már viszem is.

    VálaszTörlés
  2. Gizi! Valóban feldobta a diétás húst. Ha szeretitek a fűszeres dolgokat, nyugodtan próbáld ki.

    VálaszTörlés
  3. én tulképpen nagyon szeretem a borsmártást. De eedig még sosem csináltam, mert sokkal bonyolultabbnak gondoltam. Köszi a receptért! :)

    VálaszTörlés
  4. HHmmm!

    Én sem csináltam még soha borsmártást,köszi.

    VálaszTörlés
  5. Ancsika: elképzelhető, hogy van bonyolultabb változat is (neten utána lehet nézni), az én verzióm hamar meg van. Mennyiségét tekintve elég lett volna kevesebb is, mert pici kell belőle, elég intenzív.

    VálaszTörlés
  6. Belly: Egyszer megéri kipróbálni. Két esélyes, vagy szeretni fogod, vagy nem. :))

    VálaszTörlés
  7. Gondolom ezt a képet (a nevet levágva belőle) nem te tetted közzé a nosalty-n egy teljesen más recepttel: http://www.nosalty.hu/recept/borsmartas

    VálaszTörlés
  8. Nem én tettem közé. Köszi, hogy szóltál. A recept az más, de az én fotómat biggyesztették mellé. Bűn rossz kép, az illető készíthetett volna egy nívósabbat. :))

    VálaszTörlés