2011. január 23., vasárnap

Kókuszos, habos tekercs

Anyukám szívesen készítette ezt a sütit. Nekem is meg van a receptje, de nálam nem gyakran sült.  Egyébként nem vagyok a kókuszos dolgokért oda. Karácsony előtt vettem egy csomag kókuszreszeléket, mert karácsonyra terveztem Csibe begolyózott tekercsét elkészíteni, de mint oly sok minden, az is elmaradt. De, hogy ne foglalja a helyet a reszelék, ehhez a sütihez elhasználtam egy részét. Beteglátogatóba megyünk, viszek belőle kóstolót.
Egyébként dióhabbal is nagyon finom, majd egyszer azt is mutatom.






11 megjegyzés:

  1. Ilyet az én anyukám is sokszor sütött :). Nálunk nagyon bírják, ha kókuszos-csokis (kakaós) a töltelék. Bármennyit megesznek belőle. Azt hiszem, talán Ferdinánd -tekercs az eredeti neve, de az én receptfüzetemben sem ez a neve.

    VálaszTörlés
  2. Nagyon mutatós és ahogy leírtad a receptet az csúcs

    VálaszTörlés
  3. Én szeretem a kókuszost, úgy hogy kérek kettőt-hármat legalább:-)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szeretem!! Erre felénk a lakodalmakba sütik mindkét töltelékkel és nagyon finom. Bevallom én még nem sütöttem, de úgy látom itt a remek recept, bátran nekifoghatok.:)

    VálaszTörlés
  5. Piszke,
    nálunk a Ferdinánd az más. Élesztős, de kelt. Viszont azt is szeretjük. Ahhoz képest, hogy nem vagyok oda a kókuszosért, jó néhány tekercset megettem. :)

    Bianka,
    ha tudnád!! Egyetlen ékezetes betű sincs ebben a fontkészletben. Úgy kellett csalnom, hogy mindenre utólag illesztettem rá egy egy vagy esetleg dupla aposztrófot. Nem kis meló volt, de ha hozzáfogtam.... Nem adtam fel. :)

    Ottis,
    éppen két kis tekercs maradt. Ha gondolod, küldöm. :)

    Gizike,
    igen tényleg lagzis, névnapos süti. Élesztős, omlós tésztája miatt kibír néhány napot.
    Fogj neki! Szerintem a dióhabost is hamarosan megsütöm. :)

    VálaszTörlés
  6. Thrini,
    oda vagyok a képeidért!!! :)
    Én nem ismertem ezt a sütit, de tuti ízlene.

    VálaszTörlés
  7. Thrini, ez gyönyörű, és a fotók is annyira nagyon tetszenek!
    Ráadásul szeretem is (mint minden kókuszos sütit), és már olyan régen készült nálunk.

    VálaszTörlés
  8. Hű, de régen nem sütöttem már ilyet, de jó, hogy eszembe juttattad! :)) Nagyon guszta, a férjemnek meg nem mutatom, mert akkor még ma meg kell sütnöm. :))

    VálaszTörlés
  9. Adri, Csibe, köszi a kedves szavakat! :)
    Csibe, tudom, hogy szereted a kókuszos dolgokat, látom a blogodon. :)

    Egycsipet,
    örülök, ha ötletet adtam. Ilyen kívánós a férjed?

    VálaszTörlés
  10. Segítsetek! A zsír az 5 dkg, vagy 15 dkg ? - sajnos én nem látom. Nagyon guszta.

    VálaszTörlés
  11. Viki,
    a zsír 15 dkg. Eredetileg egy Rama margarin kellene hozzá, de én zsírral szoktam helyettesíteni.

    VálaszTörlés