2010. szeptember 4., szombat

Meglepetés...., de most nekem!

Kint túrom a földet reggel fél nyolc óta, iszonyatosan elhanyagolt a konyhakert, nagyon régen nem gyomláltam. Illetve füvesítés folyik nálunk, most készítjük elő a talajt, ha minden jól megy és nem előz meg bennünket az eső, akkor a fűmag ezen a hétvégén bekerül a földbe. A jó öreg Nap igen összeszedte magát, folyamatosan veszem le a ruháimat, olyan meleg lett. Egy szusszanásra bejöttem és megnéztem az e-maileket. Leesett az állam a meglepetéstől, mert kaptam egy levelet a Gasztrobox csapatától, melyben értesítenek, hogy én nyertem el a Hónap bloggere díjat.

Lányok, Fiúk!
Ez hatalmas meglepetés számomra, soha nem gondolkoztam azon, hogy én ilyesmit esetleg kaphatok! Nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek, aki rám szavazott! Borzasztóan jól esik, hogy gondoltatok rám! (Nagyon szégyellem magam, mert nem is tudom pontosan, hogy működik ez a szavazás, de utána fogok nézni, hogy én is résztvevője legyek a következő havi játéknak).


Még egyszer köszönöm mindenkinek a szavazatokat! Fütyörészve kapirgálok tovább. (Nem is tudok fütyülni...:) )

14 megjegyzés:

  1. Ez igen! Abszolút egyetértek a Gasztrobox csapattal, megérdemled, maximálisan!
    Gratulálok!:)

    VálaszTörlés
  2. Gratulálok!!!! Bizony nagyon megérdemelted ezt a díjat.

    Mennyi finomság készült itt nálad ameddig nem voltam itthon.Most nagyok nyelve nézelődök tovább. :)

    VálaszTörlés
  3. De aranyosak vagytok!! Köszönöm a gratulációkat! :)

    VálaszTörlés
  4. Gratulálok, tényleg jó a blogod!

    VálaszTörlés
  5. Gratulalod, nagyon megerdemled!

    VálaszTörlés
  6. Gratulálok, és igen megérdemled.
    Csodás ételek, csodás képek....

    VálaszTörlés
  7. Raindrop, Ildy, Judith, Bianka,
    nektek is köszönet a kedves szavakért! :)

    VálaszTörlés
  8. Thrini , szívből gratulálok, szerintem is megérdemled! :)

    VálaszTörlés
  9. Gratulálok én is! :)
    üdv.K.SZ.

    VálaszTörlés
  10. Én is, én is! Nagy-nagy gratula!!!! :)

    VálaszTörlés