2010. január 9., szombat

Babsaláta


Ennél az ételnél nem voltam elég tudatos. Ugyanis konzerv babot használtam. Ha  tehetjük, inkább főzzünk gyöngybabot, még is csak az az igazi.  Előző este beáztatjuk, megfőzzük, kihűtjük és lehet vele dolgozni. Most viszont ezt kell dícsérnem, ezt is én készítettem.  :)

      


Hozzávalók:
kb. 30-35 dkg fehérbab
1 nagy lilahagyma negyede
kaliforniai paprika
olívaolaj
pár csepp citromlé

bors
petrezselyem zöld

Elkészítés:
A hagymát  megtiszítom, felszeletelem, hozzáadom a lecsöpögtetett babhoz. Beleszórom az apró kockára vágott paprikát. Megsózom, borsozom. Olívaolajjal meglocsolom, pár csepp citromlé is kerül rá. Tálalás előtt megszórom aprított petrezselyem zölddel. Ennyi.
Jó étvágyat!
Mi sült tarjához ettük.

2 megjegyzés:

  1. nálam csak vörösbab volt. de kipróbáltam. holnap fincsi is lesz a sült húshoz:)

    VálaszTörlés
  2. Biztosan remek vörösbabbal is. Jó étvágyat hozzá!:)

    VálaszTörlés