2010. január 18., hétfő

Pesto nálam



Szoktam vásárolni télen fűszernövényeket.  Egy cserép bazsalikom várt a sorsára, minden cél nélkül vettem. Úgy tűnt, hogy nem fogok olyasmit készíteni a napokban, amihez szükséges, de hogy ne menjen tönkre, pesto készítésére adtam a fejem. Dolce vita oldalán jártam és nála olvastam, hogy a fenyőmagot dióval helyettesíti. Nekem sem fenyőmag, sem  parmezán nem volt itthon, ezért némi módosítással készült az én hamisítványom. :)


                            

Hozzávalók:
bazsalikom levelek (most egy cserepes példányé)
8-10 szem dió
egy marék reszelt füstölt sajt (csak ilyen volt nekem)
1,5 dl olívaolaj
3 gerezd fokhagyma

Elkészítés:
Botmixerrel összeturmixolom a hozzávalókat és kész. Pirítóssal megkóstoltam, nagyon finom.

2 megjegyzés:

  1. Thrini,én mandulával szoktam, azzal is nagyon finom...
    Más: most látom, már megkaptad, de azért küldöm szeretettel: http://katakonyha.blogspot.com/2010/01/kreativ-blogger-dij.html

    VálaszTörlés
  2. Kata, ki fogom próbálni a pesto-t más magvakkal is, köszi a tippet. Köszönöm a díjat is! Aranyos vagy! :)

    VálaszTörlés