2009. október 11., vasárnap

Pikáns tejszínes pulykamell



Egy nagy adag pulykamellet vettem ki a fagyasztóból, nagyobb részéből készült valami finom, a kisebb adagot viszont felkockáztam és többféle fűszerből álló keverékkel bepácoltam, olívaolajat öntöttem rá és bekerült a hűtőbe. Más sorsra szántam, de változott a program, így tejszínes pulykamell falatkákat készítettem.

Hozzávalók:

pulykamell
fűszerek (só, majoránna, feketebors, kakukkfű, zsálya, koriander)
2 dl tejszín
1 ek. liszt
olívaolaj


Elkészítés:

A serpenyőben megpirítom az előre bepácolt és néhány óráig állni hagyott husit, ha megpárolódott, behabarom a lisztes tejszínnel. Készre főzöm. Itt gondoltam egyet és adtam hozzá vékony csíkokra vágott ecetes uborkát (saját befőzés). Még egyet rottyantottam rajta és kész.
Makarónival tálaltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése