2010. február 11., csütörtök

Harcsa falatok, gyöngyhagymás mártással




Úgy terveztem, hogy kapor mártás lesz a halhoz. De nem találtam meg a fagyasztóban a kaprot, pedig emlékszem volt még egy csomaggal. A hal már kint olvadozott a pulton, visszatenni nem tudtam, ezért ki kellett valamit találnom. A kamrában volt egy kis üveg gyöngyhagyma. Kipróbáltam...Olyan édes, savanyú lett...

Hozzávalók:
60 dkg harcsafilé
2 dl tejszín
1 ek liszt
5 dkg vaj
3 ek gyöngyhagyma
oliva olaj
bors

Elkészítés:
A halat falatnyi kockákra vágom, sózom, borsozom, hagyom állni. Egy serpenyőbe olajat öntök,  a halat átsütöm benne. Közben megolvasztom egy másik serpenyőben a vajat, beleszórok egy ek. lisztet, megfuttatom, felöntöm tejszínnel, sózom és besűrítem. A leszűrt gyöngyhagymát belekeverem. A szószt külön tálban teszem asztalra, mindenki szed magának kedvére.




2 megjegyzés:

  1. Imádom a gyöngyhagymát és a halat is :) Tetszik ez az egyszerű & nagyszerű ételed.

    VálaszTörlés
  2. Garffyka,
    akkor neked ízlene ez az étel, és valóban gyors, egyszerű.

    VálaszTörlés