2010. február 1., hétfő

Csőben sült tarja zöldségekkel




Kényelmes fogás, mert sütőben sül, de míg oda bekerül, van vele némi munka. A zöldségek hámozása és előkészítése a legidőigényesebb, a többi már megy pikk-pakk.








Hozzávalók:


50 dkg sertés tarja
1 fej lilahagyma
4 gerezd fokhagyma
1doboz konzerv, nagyszemű fehérbab (kb. 250 g)
1 alma nagyságú zeller
20-25 cm póréhagyma
2 szál sárgarépa
1 csokor petrezselyem zöldje
1 csokor bazsalikom
zsiradék
2 dl zöldség alaplé



Elkészítés:


A húst vékony csíkokra vágom, sózom, zsiradékon megpirítom. A zöldségeket megtisztítom és egyforma darabokra, csíkokra vágom. A babot leszűröm. A petrezselyem zöldjét és a bazsalikomot felaprítom. Egy tűzálló tálba simítom a húst, ráterítem a zöldségeket, megszórom a zöldfűszerekkel,picit sózom, felöntöm az alaplével, alufóliával betakarom. Megy a sütőbe, 180 fokon párolom kb. egy órát.


Ötletadó: Fanny konyha

3 megjegyzés:

  1. Teljesen meg vagyok lepve, nagyon jók a legutóbbi fotók. Hatalmasat fejlődsz.
    A kaja szintén szuper! Én is tarját sütöttem tegnap.

    VálaszTörlés
  2. Lady,
    de örülök, hogy voltál nálam. Na és a dícséretnek is. Köszönöm. Hálás vagyok neked is, mert bármikor kérdezlek, türelmesen válaszolsz.
    Jó tanácsok, praktikák segítségével könnyebb fejlődni. Most már picit ismerkedem a képszerkesztőkkel is.
    Hátha még fotólámpám is lenne... :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon guszta, és tényleg gyönyörü is. Bár csak én is igy tudnék fotografálni :)) de majd belejövök, vagy nem :))

    VálaszTörlés