2009. november 8., vasárnap

Konyhai kellékek

Időnként rám tör, hogy további konyhai kellékeket szerezzek be. Most éppen ebben a periódusomban vagyok. Még nem vettem semmit, de már nagyon érzem, hogy itt az ideje. Folyamatosan  nézegetem az újságokat, különböző weboldalakat. Nem kell itt drága dolgokra gondolni, bármilyen apróság jöhet. Gondolom most az ünnepre való készülődés, tervezgetés hozta ki belőlem. Néhány  napja mutatta Limara a Zenker sütőformáját. Én is nagyon szeretnék egy olyan darabot, egy ismerősöm vett már tavaly, de én azóta sem fogtam ki. Nézegetem a LIDL akcióit, de most sem lesz benne. Viszont!!! Nagyon jó süti kiszúró szett lesz 15-étől, rám férne az én készletem pótlása, már igen hiányos. Minden évben sütök mézes apró sütit karácsony előtt, így változatosabb formákkal büszkélkedhetnék. Szerintem meglepem vele magam. Jó az ára is, db-ra leosztva 38-39 Ft.Mit adnak manapság ennyi pénzért?

Fotó: innen
Üvegedényekkel sem állok jól, mivel törékenyek, töröm is. :) Piteforma is lesz a jövő héttől, azzal is szemezek.


Kép: innen
Ezeken kívül nagyon jó volna egy római tál, vagy pataki tál. Évekkel ezelőtt eltört sajnos, azóta sem pótoltam, de egyre többször emlegetem ha valami jó kis rakott cuccot csinálok, pl. a Provence-i kiskakas esetében.
Amióta elkezdtem a blogírást, egyre több és több új blogot olvasok,  amelyeken sok gazdasszony áldja a kenyérsütőgép találmányát. De,de... most már én is szeretnék egyet! :) Bár nem tudom mennyire lenne türelmem a használatbavételi utasítás áttanulmányozásához?!  Elsősorban a dagasztás miatt gondoltam, hogy jó volna beszerezni, bár gondolom nem ördöngősség benne a sütés sem. Ez ügyben Jézuskával veszem fel a kapcsolatot.
Szilikon formák! Hát persze, hogy jöhetnének! Mennyivel egyszerűbb lenne a muffinsütés. (Nem szeretem elmosni a formát!)
Tányérokról, egyéb tálaló edényekről nem is beszélve! (Nagy sóhaj)
Szerencsés ember a férjem, könnyű nekem ajándékot venni, komplett listám van már!!


6 megjegyzés:

  1. A konyhai kiegészítőkből sosem elég, ezt én is tudom, de már lassan én szorulok ki a konyhámból. Mindég találsz olyat, amit "nagyon" szeretnél. A kenyérsütőgép talán nem luxus, a patakitál helyett bármilyen más formájú edényt használhatsz. Nálam is láthatsz egy korondi edényt. Azért vettem, mert már kinőtte a család a pataki tálat.Az üvegedények helyett sok szép kerámia sütőformát lehet venni.Igaz, az is törékeny, de talán tovább tart mégis. A muffinformát béleld ki muffin papírral, akkor nem kell kenegetni. Azért a listádat ne dugd el nagyon:))

    VálaszTörlés
  2. Jó hogy írod-nekem is szükségem van erre a mélyebb kör alakú cakkos üvegtálra.. Úgyhogy megyek:))
    Hja, kérem, ez ilyen gasztroblogger betegség. sosem elég a tálalóeszköz meg mindenféle kütyüre vágyunk állandóan..
    A kenyérsütőgépet írd csak meg a Jézuskának: minden keltet ebben dagasztok!!
    Tavaly pedig szenzációs szilikon muffinsütők voltak az Aldiban, de múlt héten a Lidlben is volt még egy egyszerűbb verzió piros színben. Hátha még maradt....

    VálaszTörlés
  3. A lidlben vannak ezek a sütiformák? Szaladok én is értük! :-)
    Kenyérsütőgépet ki ne hagyd, és ne félj a leírástól, nem is kell elolvasni. :-) Van rajta kb 10 program, úgymint gyorskenyér, kalács, stb.. de úgyis vagy az 1-es program kell, ami a leghosszabb, vagy a (nálam 8as)dagasztó. De ezeket kiírja, mikor programot választasz. Más kunsztot ezek nem tudnak.

    VálaszTörlés
  4. Daisy: Igazad van, a konyhai cuccokból sosem elég.
    Trinity: Aldiba nem igazán járok, nincs közel hozzánk. A kenyérsütő gépre továbbra is fáj a fogam.
    Nóra: A LIDL-ben van a sütiforma. Már meg is vannak, itt lapulnak a komód fiókban. Hozattam őket, mert nem volt időm elmenni. Így viszont az üvegedényeket nem volt alkalmam megnézni. De ha járok arra valamelyik nap, talán lesz még.

    VálaszTörlés
  5. Már meg is vettem a kiszúró formákat! 26 darabos készlet!
    Az üvegtálak elég masszívak, nézegettem is őket, de a férjem figyelmeztetett, hogy épp most selejteztem ki minden használaton kívüli dolgot a konyhából, ne kezdjem el újra megtömni. :-)

    VálaszTörlés
  6. Nóra: Igen, igen 26 db-os. Már csak a receptet kell kiválasztani hozzá. Én egy nosztalgia sütiben gondolkodom.Nagyon egyszerű,viszonylag olcsó, gyermekkorom sütije. Remélem Te is beszámolsz majd! :))

    VálaszTörlés