2009. november 20., péntek

Sörben sütött oldalas, medvehagymás párolt krumplival


Tarját vettem ki a fagyasztóból, de kiolvadás után túl kövérnek találtam, ezért más célra félretettem. De akkor mi legyen a menü? Gyorsan kellett cselekednem, hogy a család ne maradjon éhen. Újabb adag húst kerestem, de oldalast. Mivel már pácolásra nem jutott idő, ezért csak egyszerűen fűszereztem és már sütöttem is a húst. Tarját is szoktam sörrel készíteni, de akkor pácolom benne a húst , fűszerezve, több órán keresztül.

Hozzávalók:
sertés oldalas
fűszerek: majoránna, koriander, bors, zsálya, kakukkfű

olaj
kb. 1,5 dl barna sör
kevés víz

A húsokat bedörzsölöm a fenti fűszerekkel, olajjal meglocsolom és beleteszem őket a lábasba. Elősütöm minden oldalukat, majd ráöntök kb. 1,5 dl barna sört és egy kis vizet. Lefedve párolom míg, teljesen megpuhulnak, a végén fedő nélkül zsírjára sütöm.
Párolt krumpli a köret hozzá, ami medvehagymával ízesített.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése