2009. november 14., szombat

Kókuszos csók


Kipróbáltam a dióhab tallér kókuszos változatát. Darált dió helyett kókuszreszeléket használtam. Nem lapultak el, mint a dióhalmok. Talán legközelebb kevesebb kókuszreszeléket teszek bele.


Hozzávalók (kb. 50 db-hoz)
3 tojásfehérje
15 dkg porcukor
20 dkg kókuszreszelék (legközelebb 15 dkg-val próbálom)
étcsoki kb. 5 dkg

Elkészítés:
A tojásfehérjét felverem kemény habbá, apránként adagolva a cukrot hozzá. Ha jó kemény a hab, mehet bele a kókusz. Lazán összeforgatom és kanállal kis halmokat rakok a sütőpapíros tepsibe. Kb. 160 fokos sütőben sütöm 15-20 percig.. Ha kiveszem a sütőből olvasztott csokival díszítem.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon finom kis kókuszcsókok lettek-én 4 db kimaradt tojásfehérjével készítettem a 20dkg. kókuszhoz.Szerettem volna, ha megmarad Húsvét Hétfőig, de esélye nem marad, hogy kiszáradjon... :) Köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Ha elfogyott, ismétlést kíván!! :)

    VálaszTörlés