2009. november 3., kedd

Tejfölös kifli

Limaránál láttam ezt a receptet. Nem vagyok gyakorlott "pék", de próbálkozom. Még nem sütöttem kenyérliszttel, de kaptam BL 80-ast, ez a kifli már azzal készült.
Hozzávalók:
2 dl víz
2 ek tejföl
2 tk só
4 ek olaj
50 dkg liszt
1 tk cukor
3 dkg élelsztő
1 ek 10 %-os ecet
Bedagasztom a tésztát (sajnos kézzel, nincs kenyérsütő gépem), majd hagyom duplájára kelni. 8 egyforma darabra vágom, Limara útmutatása alapján megformázom, majd hagyom ismét kelni, kb. 30 percet.
200 fokos sütőben sütöm, 20 percig.

5 megjegyzés:

  1. Ez nálunk is nagy kedvenc,ettől jobban már csak a nyanyás-joghurtos kiflit szeretjük.Szépek lettek.

    VálaszTörlés
  2. Milyen szépek lettek!!! Mi is szeretjük...

    VálaszTörlés
  3. Gratulálok, nagyon szépek lettek a kiflik!

    /egyébként ma már tobbszor is próbáltam írni,de valamiért nem volt elérheto a blogod/

    VálaszTörlés
  4. Szemirámisz:Köszi.
    Nem tom mi lehet az oka, hogy nem volt elérhető a blogom?! Én csak esténként vagyok net közelben, napközben nincs elérési lehetőségem.
    http://myfxadvice.com managed forex trading

    VálaszTörlés