2009. november 25., szerda

Gyors vacsora, édesköménnyel


A minap későn értem haza, a fiúk már túl voltak a betevő elfogyasztásán.  Egy szendvicset akartam magamnak készíteni, de meggondoltam magam. Még volt az ufo színű tésztából, egy édesköményt is tartogattam a hűtőben (hal mellé szántam),  így ezekből kreáltam a gyors vacsit.

Hozzávalók:
1 db édeskömény
fél fej lilahagyma

bors
olaj
3 marék tészta
bármilyen reszelt sajt ízlés szerinti mennyiségben


A lilahagymát és az édesköményt fél karikákra vágtam, olajon sóval, borssal megpároltam. Közben sós vízben kifőztem a tésztát. Az elkészült tésztára borítottam a párolt zöldséget és megszórtam reszelt sajttal.
Sokkal jobban esett, mint egy szendvics és időben nem tartott tovább az elkészítése sem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése