2009. november 29., vasárnap

Asztaldísz


Már tavaly sem a hagyományos, fenyőből készült, kerek asztaldíszt választottam, hanem készítettem valami rendhagyót. Az idén szintén úgy terveztem, hogy más lesz, mint a megszokott. Egy újságot lapozgattam, abban láttam egy hasonló dekorációt. Nagyon megtetszett. Szétnéztem itthon, milyen "alapanyagok" vannak hozzá és összeraktam. A csemegék pótolhatók, ha esetleg valaki fogyaszt belőle. Közvetlen ünnep előtt még néhány tiszafa ágacskát hozok be a kertből, illetve a poharak szárára keresek valami jópofa, odaillő szalagot. Egy gyertya már égett!
Boldog Adventet, várakozást és készülődést kívánok mindenkinek!!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik az asztaldíszed, ötletes! Én is elkészítem, ugyanis a büfémbe, amit vezetek pont beillik.

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy tetszik a dísz és hogy meglátogattál. :))

    VálaszTörlés